اسمتون به ژاپنی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

اسمتون به ژاپنی
یک شنبه 9 شهريور 1393 ساعت 17:53 | بازدید : 9050 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

من:shikufurikatoku

تلفظ فارسی:شیکوفوریکاتوکو

شقایق که جاش خالیه:aririkajirikafukujiri

تلفظ فارسی:اریریکاجیریکافوکوجیری

مشولی:rinkaarimodorinku

تلفظ فارسی:رینکااریمودوریکو

اسرا دوستم:kaarishika

تلفظ فارسی:کااریشیکا

رضوان دوسم:shikuzirukato

تلفظ فارسی:شیکوزیروکاتو

نجمه دوستم:tokazurinku

تلفظ فارسی:توکازورینکو




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/6/23/7 - - گفته است :
توکوجیکیتو خیلی جالب بود مرسی

<-CommentGAvator->
mehrnoosh در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
مهرنوش که خیلی وحشتناک میشه بیخیالش
هروقت رفتم ژاپن اسممو عوض میکنم اما میشه
rinkurishitomomoariri

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :
پ من چی ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من زینب ننوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدشم من اون زینب و نوشتم تو وقتی خودت هستی توی نت...

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/6/11/2 - - گفته است :
من دوستت نیستم ؟
پاسخ:عزیزم من دوستای مجازیمو نگفتم.دوستایی که اینجا نیستنو گفتم

<-CommentGAvator->
MeHDi در تاریخ : 1393/6/10/1 - - گفته است :
من میشم
rinkuriteki
به فارسی:رینکور تیکی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: